Monday, August 9, 2010

tengok gambar lagi best




majlis penyatuan hati ex SMTBP
dila & kusshari




jebek , pa'e & ikin

azie & ain enot



 Noor Fadhilah bt Sulaiman & Mohamad Kusshari b Syariff
 30 Mei 2010
Batu Pahat,Johor

majlis neh aku pegi ngan ain enot pas amik dia kat pontian..dan kemudian amik jebek di batu pahat..perjalanan aku dr jb ke batu pahat amik masa 3 jam gak ler sbb singgah amik DUA KETOI kwan aku neh...kami smpai agak awai..dan makanan mmg superb sedap *_* aku makan dengan lahap gak ler sbb x makan pape dr umah..tp.............................

                                yg pling xbest kat mjlis neh ade persembahan Barongan dari Kumpulan Bugis Muar..persembahan ala2 kuda kepang neh mmg mengerikan sbb dorg pakai topeng seram..1 st time aku dengar muziknye dan tgok persembahan barongan tu,aku jd mabok..tergelong gelong pala aku neh..aku tros blah sbb takot x sedo kan dr then aku plak ikot menari..ayoooo!

0 comments:

Post a Comment