Sunday, August 29, 2010

bEnGOng

otak yang bengong bermula dari cara pemakanan yang tidak sihat..sifat keras kepala dan panas baran bermula dari rasukan setan tidak sabo yang da tertanam dalam diri sejak berzaman lg..bahse yang kasar wat org sekeliling mula jijik dan meluat..ok skang aku nak senaraikan sifat buruk aku..sifat yg baik tetap baik..yang kena blajo adalah sifat x baik org len..ok mari sume blajo sifat xbaik aku..dan sama2 la kita saling membantu aku utk kurangkannya (klu boley bg hilang tros pun xpe)..smoga kita lebih telus dalam bersahabat (AKU SERIUS!!)

(1) pertuturan bahse yg agak kasar (sng berbicara begini utk elakkan timbulnya     sikap hipokrit dan plastik) ----> akan diubah utk elakkan org keliling terasa     hati

(2) cepat meradang serius shit klu sstu x kena kat mata,tlinge dan deria yg           len

(3) pemalas tahap ulat gonggok

(4) sukar difahami..jap mood ok..tb2 plak mcm puting beliung~ haishhh

(5) suka cari gadoh

(6) suka mencarut ---oh tuhan~

(7) mengamok x tentu pasal

klu korg nk tolong senaraikan pon xpe sifat buruk aku neh..aku trime jek



****sebenarnya aku sorg yg cengeng..cepat terasa,cepat kecil ati..tp brusaha gigih utk cover dan berlagak cool..hahaha..dan skang neh cepat T_T .haha..ok stop!!****

0 comments:

Post a Comment