Thursday, August 12, 2010

kEmBaR sEliMuT




    aku bru sedar yg aku neh ader kembar rupenya..kembar selimut..hahahah.toksah duk wat muka plek n duk kerut2 muka..meh aku nak explen..

  ok sempena bulan puasa neh,jadual kerja aku dah bertukar bersesuaian ngan sesi PnP kat skolah..aku skang masuk kul 8.30-5.30..da besa kije 10.00-7.00,waktu kije skang neh amatlah membebankan (bg aku je la,korg aku tau rajin bgun pagi)..hahahah.   masalah aku dr zaman tadika hingga da beso kedabak ni adalah SUSAH NAK BANGUN PAGI..lagi2 bulan puasa neh.makan byk,tido xcukop (padahal mak aku yg prepare sahur,aku tukang makan jek).walaupun perbezaan xcukop tido 5 minit jek,sudah memadai utk aku ngantuk sepanjang bekerja.. 

sampai aku penah berazam akan berkahwin ngan en suami yg senang bgun pagi..ley tlong kejutkan aku skali..hahahha..dan mcm halilintar mak aku melontarkan suaranya " KLU MCM TU TAK KWEN LA KO SMPAI TUA" ..adehh~~ mak tolong jgn sumpah bukan2 yek..aku bukan nye stok anak dara pemalas,tp kadang2 da bgun cume mata xley buka..hahaha.dan aku mampu berjalan dr katil ke sofa ruang tamu dengan mata tertutup,cume nak buktikan kat mak aku yg aku da bgun cume mata jek blom bley buka..hahaha!!! dan akhirnya aku mengKATEGORIKAN diriku sendiri sbgai KEMBAR SELIMUT.. 

aku kadang2 pelik cmne org len bley bgun subuh2 tok pegi kije?? sedangkan aku punyalah susah nak bgun..korang tlong share2 kan lah kat aku petua2 nye..heheh.aku da tamau jd kembar selimut da..nak bertukar jadi kembar suami plak ^_^ (ok gatai gila) ..hahahha.boley kan? boley kan? boley kan??? 




                                  
              xpun aku nak tido jek mcm sleeping beauty smbil tggu my prince charming kejutkan 
                                                ok gila berangan..hahahha!!! 

0 comments:

Post a Comment