Tuesday, August 10, 2010

sKaNdAl

entri kali neh mmg gile panas..rase mcm pakai pati limau mustajab (krim tok perot buncit) hahahha..ok bye jgn merepek lagi..sila troskan..

ok skang aku nk cter pasal hubungan skandal aku neh..da pon berakhir td dengan selamatnya..da name pon skandal a.k.a hubungan terlarang..sepatotnya mmg xperlu lebih2..sekadar part time berkasih syg..hmmm..tp...........................

mmg agak sakit kot klu kita tb2 jatuh hati kat skandal kite tu..dammn!!!  lg2 klu msg2 tmau berkomitmen dgn lg serius..so KITA PATOT BRENTI DR SEGALA HUBUNGAN SKANDAL sbb takot perasaan syg main2 tu bertukar jd SAYANG SANGAT..lagi double dammn!!! hahahah..so tu lah yg terjadi siang td..sehari seblom puasa..bulan yg sgt2 diberkati,aku nk leraikan segala kekusutan yg melanda..sedey??? boley tahan la..tp aku tmau makin lame nti lagi byk hati yg terluka..termasuk la hati aku (ati dia tatau la sbb dia act mcm xde perasaan jek) huhuhu...so kepada en syg,now we just fren..mgkin patot gantikan panggilan syg tu ngan awak saya ke..aku kau ke..i u ke..sbb kdang2 panggilan tu yg bley bangkitkan segala mcm perasaan kasih syg,cinta bahgia..bla..bla..bla..okey sekian peace ^_^ go bye go!! kate2 semngat untuk dr sendiri amat penting yek kengkwan..

0 comments:

Post a Comment